Varausehdot

Varaus on vahvistettu, kun matkanjärjestäjä on saanut laskun Premium Resorts Oy:ltä. Ennakkomaksu 50 % on maksettava varausvahvistuksen yhteydessä verkkokaupassa. (3kk) Loppumaksu 50 % maksettava 28 päivää ennen varauksen alkua. Mikäli varaus on tehty myöhemmin kuin 28 vuorokautta ennen saapumispäivää, matkanjärjestäjän tulee maksaa varaus kokonaisuudessaan. Varauksen maksamatta jättämistä ei katsota peruutukseksi. Matkanjärjestäjän tulee tehdä kaikki peruutukset kirjallisena. Sähköposti, johon Premium Resorts on vastannut, vahvistaa peruutuksen. Mikäli maksuja ei ole suoritettu eräpäivään mennessä, Premium Resorts pidättää oikeuden varauksen peruuttamiseen. Premium Resorts lähettää matkanjärjestäjälle varausvahvistuksen sekä tiedon muista tilatuista palveluista.

Peruutusehdot

Mikäli matkanjärjestäjä haluaa perua varauksen, tulee tästä AINA ilmoittaa kirjallisesti Premium Resortsin myyntitoimistolle. Mikäli peruutus tehdään alle 72 tuntia ennen vieraiden saapumista, tulee peruutusilmoitus lähettää Premium Resortsille. Varauksen peruutuksesta aiheutuvat kulut riippuvat siitä, koska Premium Resorts on vastaanottanut kirjallisen peruutusilmoituksen. Mikäli kirjallinen ilmoitus saapuu yli 30 päivää ennen saapumispäivää, Premium Resorts hyvittää koko ennakkomaksun vähennettynä palvelumaksulla (20€) ja peruutusmaksulla (50€). Mikäli kirjallinen peruutusilmoitus saapuu alle 30 päivää ennen saapumispäivää, veloitetaan 50 % varauksen arvosta. Peruutuksen tapahtuessa 14 päivää ennen varauksen alkua veloitetaan koko maksu. Peruutus tulee voimaan sinä päivänä, kun Premium Resorts on vastaanottanut matkanjärjestäjän kirjallisen peruutusilmoituksen. Mikäli matkanjärjestäjä pystyy todistamaan, että peruutusilmoitus on lähetetty oikeaan osoitteeseen viimeistään eräpäivänä, Premium Resorts hyväksyy peruutuksen, vaikka ilmoitus olisi saapunut myöhässä tai ei lainkaan. Mikäli peruutus johtuu läheisen sukulaisen tai vieraan omasta sairastumisesta, loukkaantumisesta tai kuolemasta, Premium Resorts hyvittää matkanjärjestäjälle 30 % ennakkomaksusta, vähennettynä palvelumaksulla (20€) ja peruutusmaksulla (50€). Matkanjärjestäjän tulee toimittaa Premium Resortsille luotettava asiakirja kuten esim. lääkärintodistus 14 päivän kuluessa. Mikäli matkanjärjestäjä haluaa muuttaa varausta varauksen vahvistamisen jälkeen, tulkitaan tämä varauksen peruutuksena ja muutokset muodostavat kokonaan uuden varauksen.

Matkustajatietojen antovelvollisuus

Majoituslain mukaan matkustajan tulee täyttää matkustajailmoitus ennen majoittumistaan. Asiakkaalla on mahdollisuus täyttää ja tulostaa sähköinen matkustajailmoitus ennakkoon, mikä nopeuttaa majoittumista majoitusalueelle. Matkustajailmoitus tulee täyttää viimeistään sisäänkirjautumisen yhteydessä. Tietojenantovelvollisuuden laiminlyönnistä ja väärien henkilötietojen antamisesta on säädetty rangaistus rikoslaissa.

Premium resortsin oikeus perua varaus

Premium Resorts pidättää oikeuden perua varaus force majeure syystä tai muista syistä, jotka eivät ole Premium Resortsin hallittavissa, kuten esim. tulipalon tai vesivahingon sattuessa. Tässä tapauksessa Premium Resorts ilmoittaa asiasta matkanjärjestäjälle välittömästi ja hyvittää koko maksetun summan. Mikäli ennakkomaksuja ei ole maksettu ajallaan, on Premium Resortsilla oikeus perua varaus.

Avainten luovutus

Sähköinen avain toimitetaan vieraalle varauksen yhteydessä suoraan varausjärjestelmästä.

Majoitustilat

Huvila on vieraiden käytettävissä aikaisintaan klo 16:00 saapumispäivänä. Lähtöpäivänä huvila on luovutettava viimeistään klo. 12:00. Matkanjärjestäjän tulee informoida vieraita näistä ajoista etukäteen. Mikäli asiakkaalla on tarvetta aikaisempaan saapumiseen tai myöhäisempään lähtöaikaan, on tästä sovittava erikseen. Huvilan hintaan sisältyy vuodevaatteet, pyyhkeet, kylpytakit, keittiö- ja ruokailuvälineet. Muut palvelut veloitetaan erikseen. Lähtösiivous sisältyy majoituksen hintaan.

Lemmikieläimet, vahingonteot ja tupakointi

Lemmikkieläimet eivät ole sallittuja Premium Resortsin huviloissa. Vieraiden tulee ilmoittaa Premium Resortsin henkilökunnalle tai siivousyhtiölle kaikki huvilalle tai sen irtaimistolle tapahtuneet vahingot. Tämä koskee mm. tavaroita, elektronisia laitteita, huonekaluja ja muuta irtaimistoa. Tupakointi huvilan sisätiloissa on ehdottomasti kielletty. Mikäli tupakointia kuitenkin tapahtuu, veloitetaan matkanjärjestäjältä tai vieraalta vähintään 300 euron siivouskulut.

Sopimuksen purkaminen häiriköinnin tai väkivaltaisen käyttäytymisen takia

Mikäli vieras aiheuttaa toiminnallaan jatkuvaa häiriötä ja / tai on vaaraksi itselleen tai muille asukkaille, eikä noudata Premium Resortsin henkilökunnan ohjeita, Premium Resortsilla on oikeus purkaa sopimus ja poistaa vieras alueelta. Vieras on tällöin vastuussa kaikista aiheutuvista kuluista.

Henkilöiden lukumäärä

Huvilassa majoittuvien henkilöiden lukumäärän ei tule ylittää laskussa ilmoitettua määrää. Mikäli henkilömäärä poikkeaa laskussa tai voucherissa ilmoitetusta, Premium Resorts pidättää oikeuden lisämaksun veloittamiseen vieraalta. Ylimääräisten vieraiden majoittuminen asuntovaunuissa tai vastaavissa on kielletty Premium Resortsin alueella.

Reklamaatiot ja sovittelu

Mikäli matkanjärjestäjä tai huvilan vieraat haluavat reklamoida joko varauksesta tai huviloiden kunnosta, tulee heidän ilmoittaa tästä välittömästi Premium Resortsin henkilökunnalle asian pikaiseksi korjaamiseksi. Mikäli reklamoitu asia ei ratkea vierailun aikana, matkanjärjestäjän tulee viikon kuluessa ottaa yhteyttä Premium Resortsin myyntitoimistoon jatkotoimenpiteitä varten. Jos Premium Resorts ja matkanjärjestäjä eivät pääse yhteisymmärrykseen sopimuksen tulkinnasta tai korvauksen määrästä, voidaan asia viedä Suomen keskuskauppakamarin välimiesmenettelyn ratkaistavaksi.

Sopimusasiointi

Tulemme mielellämme keskustelemaan Premium Resorts sopimusasiakuudesta ja minkälaisia etuja se tuo teille. Tervetuloa premium resortsiin!